PROFESSIONAL ORGANIZER

Voor een opgeruimd huis en hoofd

Administratie

Liggen de papieren door het hele huis?

Geen overzicht wat er maandelijks binnenkomt en of dit in verhouding staat tot wat eruit gaat? Krijg je weleens aanmaningen en kan je soms belangrijke papieren niet vinden? 

administratie en e-mail op orde gebracht

Ik help je de administratie op orde te krijgen zodat je weer overzicht hebt en dit hierna zelf goed bij kunt houden. 

Je weet dan ook hoelang je officiële papieren of belangrijke informatie hoort te bewaren. 

Een papieren of digitale administratie, net wat bij jou past. De stapels zijn opgeruimd en je weet alles precies te vinden. 

 

Na overlijden

Na een overlijden komt er veel op de nabestaanden af. Op administratief én  organisatorisch gebied. Als organizer én nabestaandenbegeleider bied ik praktische hulp en emotionele begeleiding na overlijden.

administratie

Daarnaast kunnen we kijken naar jouw uitgaven:

  • zijn alle verzekeringen nog van toepassing op jouw situatie? 
  • zijn alle abonnementen nog gewenst? 
  • kunnen bepaalde diensten beter of goedkoper? 

Het is ook mogelijk om een overzicht op te stellen, waardoor inzicht krijgt in je financiële situatie. 

Wil je administratieve taken liever niet meer zelf doen?

Voor ZZP'ers en kleine zelfstandigen kan het een geruststellende gedachte zijn als je bepaalde administratieve taken aan iemand anders kan overlaten. Tijdelijk of voor onbepaalde tijd. Misschien omdat je er niet zo handig in bent of omdat je jouw tijd liever aan je klanten besteedt. Herken je dit? Neem dan contact met mij op om te bespreken welke taken jij graag wil overdragen.

 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram
LinkedIn