PROFESSIONAL ORGANIZER

Voor een opgeruimd huis en hoofd

Planning

Druk, druk druk… Te weinig tijd en teveel te doen. Hol je van de ene afspraak naar de andere, doe je meerdere dingen tegelijk waardoor je het gevoel hebt vaak dingen half te doen? Een druk gezin, een hectische baan, een overvol sociaal leven, zorg voor een familielid of een combinatie hiervan? Dit hou je op de langere termijn alleen vol als je het goed organiseert.

Een goede planning is onmisbaar.

Om overzicht te hebben welke afspraken en taken je hebt, is het van belang dit goed vast te leggen. Hierdoor weet je of er nog ruimte in je agenda is om er afspraken of activiteiten bij te zetten of dat je juist gas terug moet nemen in je werk of privé.  

Maar hoe plan je overzichtelijk en efficiënt, zodat er ook nog tijd voor ontspanning overblijft? 

Heb jij moeite met plannen en organiseren? 

Ik kan helpen om jou beter te leren plannen en organiseren.  

  • Met de wijze waarop je je planning vastlegt
  • Hoe je  de juiste prioriteiten stelt
  • Hoe je omgaat met taken en to-do lijstjes
  • Met het inschatten van benodigde tijd

Jouw planning is een belangrijke leidraad, maar heeft ook flexibiliteit nodig om je te kunnen aanpassen als de situatie verandert. Zeker als het je werkplanning betreft. Hiermee gaan we desgewenst ook aan de slag.

Ook als je grotere doelen hebt, kan ik je helpen deze op een realistische manier te plannen. (scriptie, verhuizen). 

Als jouw behoefte meer op het vlak ligt van het aanwennen van een vast dagritme, bijvoorbeeld omdat je autisme of AD(H)D hebt, kan ik hierin ook begeleiden. Voor jouw dagelijks leven waarin we werken aan  meer focus en minder prikkels. Een organizer kan vaak betaald worden vanuit het PGB. 

 
E-mailen
Bellen
Map
Info
Instagram
LinkedIn